korta skoldagar

Jag har inte en enda sovmorgon på hela veckan, börjar tidigast 8:10 och senast 8:30. det är rätt jobbigt att vakna tidigt men jag tror att jag börjar vänja mig!! nu vaknar jag alltid 6:30 eller kanske lite senare för jag måste åka buss men när jag gick i äk-skolan som är 5 min från mitt hem vaknade jag ibland en halvtimme innan skolan började. jaja iallafall så var det resurstid på schemat vilket betyder att på torsdagar är det olika lektioner beroende på vad vi behöver extra. t.ex. har vi bara svenska en gång i veckan och då kanske en eller två svenska lektioner sätts in på torsdag istället. iaf hade vi lektion fram till 11:30 ungefär och vi skulle jobba med samhällsläxan och historialäxan. SÅ skönt att sluta efteråt!!! dock åkte jag inte hem direkt utan mötte upp mamma och vi gick och fixade lite med banken. jag har fixat electron och id-kort :D yey. nu är jag hemma och ska strax käka något, är jättehungrig!!!

imorgon är det redan fredag!!!! wuut vart tog veckan vägen känns det som, har aldrig upplevt en vecka som gått snabbare tror jag!! men helg skadar aldrig och jag ska nog bara ta det lugnt i helg. kanske gå och shoppa lite hehe har en 20% rabatt-grej på h&m haha.


Kommentarer
Postat av: Helena

hehe så mamma orkade vänta på dig ändå

2009-09-10 @ 18:07:36
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: cuong le

sv: hehe, inte mycket till design direkt. men tack :)

2009-09-10 @ 18:11:42
URL: http://cuoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0