picture time


först stack jag och lotta ut till stan själva, där bytade jag en grej på gina tricot och sen stack vi till pistachia (owiiie) och köpte lite godis och juice. vi valde lemonade som smak och det var verkligen surt!!! tur att man älskar surt då :) sen gick vi och väntade i knutan på mamma och hennes vänner.
och därefter stressade dem ihjäl mig när dem kom dit... shit dem kunde ta det lugnt, tåget kom inte förrän om en kvart typ haha .


hihi så cute. vi anlände till templet och omg jag har inte varit där på år och jävlar vilka dekorationer alltså. rätt häftigt.. men det är otroligt alltså..!!! hela trädgården var full med statyer och de var i vitt och guld och ja.. det är en annan värld mitt i det tråkiga området.
vi käkade mat och det var gott, gillar verkliiigen "bei"-saken och loddie gillade också det:O :D sen väntade vi och väntade på att lisa skulle komma o att allt skulle börja. segt.

sen började drakdansen:






benny så söt och liten!


and lastly en bild på mig.............-.-

Kommentarer
Postat av: sandra i din klass ;D

Omg e det så det ser ut där inne? :O wow hahaha hade inte trott att det ser ut så. Nice ! ;o

2009-10-16 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0