otursdag

idag har varit en relativt oturlig dag. Imorse när jag satt i bussen påväg till skolan kom jag på att jag hade glömt alla mina nycklar hemma..... Så dumt! jag var i behov av min skåpsnyckel idag för att jag har min SPANSKA bok i skåpet och gissa vad vi ska ha prov på imorgon? Jo, spanska -.- nu blir jag tvungen att låna lottas bok och scanna in alla sidor vi har prov på till datorn. . sen hade vi idrott andra lektionen och då körde vi volleyboll.. helt okej förutom att jag suger på det. men det var ändå sjukt hur min kropp bara frös fast på en plats när jag hade  chansen att skjuta bollen :S skitsamma tänkte jag och längtade till lunchen ♥ hehe, men sen efter att ha stått i matkön x antal minuter kommer jag på att jag inte kan äta lunch EFTERSOM ATT JAG GLÖMDE ALLA MIN NYCKLAR HEMMA, och i den nyckelklippan sitter givetvis också min matbricka som jag måste dutta på en sån grej för att kunna få en tallrik till maten... ja bara att dra hemåt då (enda trösten var att vi slutade 11:30 hehe)

stack ner till handelsbanken och mötte mamma för att hon skulle fixa någon grej på banken. sen gick jag till h&m och köpte en skitfeeet svart halsduk på h&m herr avdelningen!! h&m herr är så grymt bra ibland! skitfina halsdukar, t-shirts, tröjor osv. nu väntar jag på att lotta slutar från skolan och så ska vi till city gross. behöver en rengöringskräm till ansiktet och hårinpackning ska jag försöka mig på igen.. hårinpackning har inte varit min grej (för lat för att använda) men nu jävlar behöver mitt hår lite love. det är redan slitet..!

nog om det. men nu blev jag ännu mer ledsen, desperate housewives och ugly betty ikväll... men jag måste plugga spanska >.<

no me gusta.

Kommentarer
Postat av: Helena

vad jobbigt! men tur att du slutade tidigt i alla fall

2009-10-14 @ 01:43:04
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0