.långt inlägg.

Nu kommer det ett långt inlägg som sammanfattar min vecka:

måndag:
var i skolan som vanligt, men det ovanliga som hände var att det började brinna i skolan.. lol så fult för alla trodde att det var en övning och gick långsamt mot utgången. men sen fick vi stå i kylan i ca en timme då brandmännen släckte branden. någon "liten" brand på fjärde våningen hörde jag. haha sen fick vi gå in i aulan och höra på rektorns tal...det värsta var att någon släppt en sån stinkbomb i aulan!! ASSÅÅÅÅ stör mig mer på dem som släpper stinkbomber än de som eldar i skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! luktar så jävla äckligt.
fick iallafall sluta tidigare den dagen då engelskan var inställd.. gick ändå på hemspråken som började 2 och en halv timme senare ..:P

tisdag:
idrott och allmänt trött dag, somnade på bildlektionen och blev utskrattad HAHA fast skrattade med dem sen. jaja sen idrott som bestod av basket.. doooh hela min klass är såna basketlovers.

onsdag:
såååååå skön dag! började med spanska där jag fick veta mitt resultat på provet!! muy bien - mvg, 96/100!! yeyyeyeye. sen hade jag håla efter spanskan då halva klassen skulle redovisa sina politiska mord. satt i biblioteket och tänkte jobba.. sen kom resten av klassen som inte skulle redovisa och störde hehe. sen gick jag in i koma på matten. räknade o räknade o räknade o räknade..ZZZZZZzzz
var ute med lotta på kvällen och köpte nya marabou smaken, den smakar vinter och jul! inte jättegod men är skiiiiiitgod till att smälta i kaffet höhö.

torsdag:
i skolan var det bara lektion fram till 11:30 och sen sluut. gjorde klar vår Ö! jepp, drömsamhälle ska vi göra.. dessutom grupparbete som lärarna bestämt grupper till - så hemskt. men fick ändå en bra grupp! bara det att jag haaaatar att göra drömsamhällen och sånt skit.
väl hemma har jag baaara pluggat och latat mig. har matteprov på tre kapiteln och en redovisning om chris hanis död imorgon. är skitnervös inför redovisningen men man måste vara nervös för att det ska bli bäst?.. ibland är det så hehe. och matten tror jag att jag kan, jag hatar det med negativa och positiva tal men får ju ha miniräknare med in så det är bara att använda den höhöh. för jag glömmer alltid reglerna om "minus + minus är plus" eller något sånt.

fredag:
skola, redovisning + prov. köpa ipod nano och sen hemspråk. det var nåt erbjudande om ipod nanos och trots att jag vill ha ipod nano 5g (den nyaste med videokamera..!) så nöjer jag mig med en 4g! den är så mycket billigare.

ja. sen får vi inte glömma -
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV
I
EN
VECKA!!!!!!!!!!!!!

ska gå på bio med tjejerna i klassen (hoppas jag), gå på almas b-dayfest och sova sova äta äta äta!!!!! och samla energi! sen ska jag köra på för fullt i fem/sex veckor till och SEN...SEEEEEN

TOKYOOOOOOO!

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe somnade du på lektionen! sånt gör man inte förrän på universitetet hehe



jag har också lov, ca en vecka med början på torsdag!

2009-10-23 @ 06:40:19
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Emina

visst b, en "timme" ute i kylan:P <3

2009-10-23 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0