.frikkin höstlov.

omg omg höstlooooooooooooov!
efter denna dag är jag bara såååå lycklig över att det är looov yohooo~

idag så var det alltså dags för min redovisning om chris hani! gick skitbra och fick mvg!!!!! yeyyy. sen hade vi matteprov och det gick inte så bra, kunde alla tal förutom två eller tre. men sen brukar jag alltid ha slarvfel då jag är för lat för att kolla om allt. tror dock jag skiter i att läsa matte D då jag inte vill slösa mina individuellavals-poäng på matte :) så nu blir det alltså att jag läser upp till matte c i lugn och ro!
skulle egentligen köpt ipod idag men dem var sluuutsålda -.- dooooh' så det blir nog ipod nano 5g som jag köper... någon gång i framtiden hehe. jag och saga var ledsna pga det så vi fick tröstäta pistachias glass. gooott! sen träffade jag lotta och trinh trinh och det blev pistachia igen för de skulle köpa godis.
nu ska jag äta och bara slappa!!!!


tror ni världen kommer gå under 2012?


btw tune in ikväll igen. har en sak att visa er. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0