2day

skulle egentligen till kinesiska föreningens "fest". men hade för mycket plugg och hade inte hunnit göra klart det tills imorgon om jag hade åkt. verkade som om det var the same shit as usual iallafall :) imorgon har jag en riktigt skön dag yohooo~  slutar tolv för att vi har inställd eng lektion. meen sen klockan 15 och något måste jag ta bussen ut för att gå på freaking hemspråk :@ jaja fet håla hemma iallafall!

denna veckan ska vi med skolan till sf för att kolla på slumdog millionaire också! grymt bra film! och vi får ha snacks med oss! yohooo~

det var något mer men jag har glömt... hehehe solly...

Kommentarer
Postat av: Helena

nooo slumdog millionaire var inte så bra tyckte jag, men kul att gå på bio i alla fall!

2009-10-05 @ 13:27:35
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0