var sjuk!!

efter att jag tagit vaccinet började kroppen sätta igång med sitt jobb (skapa antikroppar eller hur det nu gick till..) och jag fick feber, frossa, huvudvärk och hade ont i armen. så igår när jag vaknade kände jag bara "no.i'm not going to school". och det gjorde jag inte heller. hela dagen var allmänt tråkig och jag var trött hela tiden och sov hela tiden. Men sen på kvällen började jag må bättre och idag var jag back in school.

slutade härligt nog 12:30 idag och därefter åkte jag hem och sedan gick jag till city gross för att köpa frukost och godis. frukost blir jag alltid sugen på till middag..eh.

nu ska jag gå och äta frukostmat och plugga lite matte :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0