OLD MOON

Var på bio med lotta idag och såg New moon. den var heeeelt okej men stör mig så sjukt mycket på Bella och alla scener med hennes flåsiga andetag (när hon ska prata). och så störd handling egentligen (inte det med vampyrer och varulvar) utan mer att hon är så sjuk (psykiskt sjuk:/) efter att edward säger att han ska dra. Asså att vakna mitt i natten av mardrömmar (skrikandes) och att stirra ut genom ett fönster varje dag i typ tre månader är way way sick. men å andra sidan så är väl kärleken unconditional (?) vete fan men det känns inte verkligt i min värld.

Sen var edward knappt med i filmen egentligen :O och fyfan så synd om Jacob!!!! gud, det är  den amerikanska versionen av HYD/BOF höhö. och Jacob är då typ hanazawa rui/yoon ji hoo??
blev också sur på bella när hon helt plötsligt såg carlisles bild utanför sitt hem och sen efter att jacob försökt stoppa henne från att gå in (eftersom att det kunde varit en fälla) men inte lyckas så blir hon så sjukt  sur på honom?!! WTF han försöker rädda ditt liv!!!!!! ommmmmmmmmmmmmmmg störigaste karaktären på länge.

nej kan inte släppa hennes beteende i filmen. ooooooooooooooo my god.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, jag har inte sett filmen men läst böckerna och jag störde mig också på Bella. Fattar fan inte vad Edward eller Jacob ser i henne :p

2009-11-22 @ 20:24:08
Postat av: Sandra

nej hon var faktiskt bättre i denna filmen. i twilight var hon helt cp haha. hon har mer personlighet här. men jacob... omg..<333 sexyness...

2009-11-29 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0