my family





omg så awesome~

typ turistattraktion någonstans i thailand (?) någon gång på 90-talet skulle jag tro.
inte jag på bilden :( utan det är syrran min.

inte konstigt att morsan gillar syrran mer, de har ju lyckats tämja en tiger tillsammans ha ha.

ahh~ jag är så toorrrrrr.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, sen eventually sova.

vakna upp och gå på español lektion...en och en halv timme av "muy bien por favor me gusta no sé le gusta te quiero no comprendo mi corazon es muy grande y un chico gordo es muy bonito para .. Lotta"

jiiib jiiibb jiiib


Kommentarer
Postat av: Loddi

HAHAH. A fattie? :D eres la mejor!

2009-11-25 @ 16:14:36
Postat av: Loddi

omg glömde kommentera tigern. WTF SÅÅ COOLT :O haha. shit din mamma har varit tiger tämjare (säger vi iaf.) so cowl

2009-11-25 @ 16:15:16
Postat av: ceine

okej förlåt men det e detdära fottot jag har sätt det förut .. ja ja men rösta på mig i veckans blogg hos www.bbarabrunett.blogg.se rösta rösta på mig.

2009-12-06 @ 15:11:52
URL: http://fempraliner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0