mr. I DONT HAVE A NECK






en skiss jag gjorde på bilden i tisdags, bild är inte min starkaste sida men denna blev bra tycker jag:-)
på bilden i fredags kollade på "grease"...och jag har aldrig sett början på den filmen men den är faktiskt rätt bra.. även fast jag ogillar musikaler (especially high school musical OMG. som vi brukar skämta: de sjunger när de tappat bort en penna, när de är trötta på skolan.. mitt i allt "OH IM NOT HAPPY BUT I STILL CONTINUE LIVING BECAUSE SMILING IS THE KEY TO EVERYTHING. JUST SMILE AND IT WILL BE SOLVED".. ja den attityden..... kan iofs vara rätt skönt att kolla på när man vill ha något att störa sig på.)

ooooooooooh ångest när jag tänker på att det är MÅNDAG snart igen. OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.


Kommentarer
Postat av: Loddi

:O so awesome! du har blivit riktigt duktig på att rita ju :O :D (Y)

2009-11-30 @ 08:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0