spexfoto!

igår hade vi spexfoto i skolan, det är en tradition för alla (de flesta) niorna i hela Sverige tror jag och det går ut på att de niondeklassare som vill klär ut sig till det dem vill. helst någonting spexigt och helt out of control. jag var rätt så boring men jag är ändå nöjd med min utstyrsel :)




från vänster: Den snygga tjejen i blå klänning är lilla lukas hahaha, emma the nurse, Claudia nationalisten, ett huvud som syns vid hennes axel är Kevin (han var borat/tjej), den snygga bellydancer'n i mitten är Alma, bredvid är den skitheta killen Agnesa HAHA, och sen kommer jag -.-, och bredvid mig är den perversa tanten Karolin och de som sitter/böjer sig ner är den läskiga clownen Malin och målaren Lotta!

lite fler människor, t.ex. så ser man hela Kevin där till vänster och bredvid mig ser vi Agnesas tjej Alex. HAHAHA shit så bra han var som tjej, min mamma skrattade så mycket när hon såg honom :D


för fler bilder gå HIT

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh Alex ser snygg ut som tjej. Var det svårt att ta på dig yukatan?

2009-05-06 @ 17:24:11
Postat av: betty

anonym som jag tror är syrran(?): Nej det var inte svårt:D kollade på youtube-videos/tutorials!

2009-05-06 @ 19:10:25
URL: http://bugabuga.blogg.se/
Postat av: Helena

var det mina heheh som avslöjade mig kanske hehe

2009-05-06 @ 23:38:39
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0