om helgen

hej!

igår så fyllde ju cam år och jag åkte ut till henne på kvällen och vi gick på tivolit.. det var kuul och jag åt jättemycket: Kebab, kanderat äpple, pommes och till slut en munk :)
idag så har jag inte gjort något alls egentligen, bara degat och sovit eftermiddag med mamma.. hmm imorgon är det ju spexfoto och fick panik innan för visste inte vad jag skulle ha på mig. kan säga att alma har lätt den bästa "kostymen" ahaha, vad det är får ni se imorgon (ska ta bilder såklart^^)) . jag ska iallafall ha på mig Yukatan som syrran köpte med sig från japan, jag har youtubat en massa för att se hur man tar på sig den :) hihi mamma e helt uppspelt och hon ska komma till skolan för att se.. lol




fred chicken leg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0