no provets rant

hi again

well glömde ju nästan skriva lite om det som egentligen varit mest spännande under dagen. jo vi hade ju ett Nationellt Prov i Biologi, vi är  dock bara försökskaniner så det är "lugnt"..ja och hur gick det då? jag ångrar ingenting jag skrivit förutom en satans fråga som jag egentligen kunde men jag blev förblindad av den dumma faktan i texten. GAH det värsta är att det handlade om mitt kära ämne genetik och de jävla svartvita kaninerna återkommer hela tiden och de kommer haunta mig i mina drömmar ikväll bara för att jag inte motiverade mitt svar, fastän det förmodligen är rätt.

annars då, hmm joo sista frågan var att man skulle planera en laboration.. laboration my ass det var något helt orelaterat till biologi tycker jag.. även fast det handlar pyttelite om pulsen också vidare. uppgiften var att man skulle genom en labb ta reda på om pulsen ökar mest under intervalllöpning eller under löpning med konstant tempo... EEEK? jag som trodde att vi skulle få någon jäkla uppgift där vi skulle hälja saltsyra på en glödande sten och få ut någon grön smörja som man sedan ska analysera från första millimetern till sista . Men så kommer detta? wooot... okej det kanske är bättre (?) men det är IDROTT och baserat på mitt förra inlägg borde ni vid nulaget veta om mitt hat mot IDROTT. bara ordet får mig att ...rynka på näsan (tänkte skriva "spy" men ser ingen spya omkring mig så det vore att ta i..)

på tal om idrott.. jag och melmsan ska köpa ett gymkort.... LOL vilken dubbelmoral. men jag vill ha åt de jädra jympapassen där man följer någon brutta på 20+ år som har en väldigt seethrough topp... hohooh och jeez fattar ni så bra dem passen är för oss idrottshatare?! de är magiska!! för vips så har en timme gått och man har tränat både mage, ben, röv, armar och dagen efter ska jag säga er.. man känner det riktigt mkt :=)

fan nu fick jag lite ångest eftersom att vi har fysikprov och kinesiskaprov snart..




fan jag vill inte få en utskällning....







ska le och se dem i ögonen.. så går det över >.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0