back to normal chichichichichichichichichi

imorgon har jag studiedag tjuuhuu! så skönt men jag ska ändå bara plugga för ikväll failade jag det hoho . . nu måste jag gå och duscha eftersom att jag ska se på söndagspartyt sen klockan 21:00 så jag måste svika wipeout som har säsongsavslutning ikväll .seriöst jag har failat det programmet hela säsongen. jag har lyckats se på 2 avsnitt utav.. ja hur många som nu sänts. men så är det när man inte är på topplistan av mina must-see program, som t.ex. DH och uglybetty - och till och med dem sviker jag !!! my conclusion: JAG KOLLAR INTE PÅ TEVE LÄNGRE!


något annat på my mind idag: ord är konstiga! speciellt adjektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0