Let's stay awake and listen to the dark

kan inte sluta fingra på godiset som jag nyss var och köpte. men får inte, det är till bion imorgon. oh nu låter man som världens cheapskate. men imorgon blir det bio med alla niorna, vi ska se på Schindlers list. En obligatorisk film för alla nior som ska åka till Auschwitz/studera andra världskriget? ah iallafall så får vi ha candy med oss.. wow säger vi mesar i ättekullaskolan.

förresten fick vi påbörja en hälsodagbok idag, ingår i vårt idrottsbetyg.. så nu skriver vi in allt vi äter / tränar!!!

var väl bara det jag tänkte uppdatera er med. så tråk jag vet.


butaiciouuus! D:

Kommentarer
Postat av: Helena

hhahah kul bild!

2009-03-20 @ 09:22:54
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Lina

åh haha, berätta om filmen sen :P damm när åker ni nu?

Sv: Jaa! :D dt ska jag göra! mucho mucho picrures ^^

2009-03-20 @ 23:46:45
URL: http://linale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0