hello kitty n shit

hej!

idag så är det måndag -.-  segt som in i helvete men konstigt nog var jag ändå ganska pigg :) efter skolan så var jag tvungen att åka ut till bibblan med lotta för att lämna lite böcker som annars hade blivit försenade.. sen efter det stack vi till lagerhouse som är värsta heaven~! nyss, eller ja för ett tag sen, stack jag och agnesa till gymmet för att träna lite på vår idrottslektion som vi ska hålla på torsdag :P

imorgon så är det friluftsdag vilket kommer bli kul då jag ska köra bowling på morgonen och simma på eftermiddagen :P

här kommer lite random stuff som jag ville blogga om helt enkelt:


lagerhouse rules! köpte då en "cupcake" men cupcaken var helt i marshmellows.. inte så god dock men väldigt söt!


tabletter som jag köpte.. inte så goda heller.. men fina :)


hello kitty klubba, inte heller så god men man fick någon slags hello kitty tatuering som ska på min arm!!!11


en praktisk tablettask med en spegel inuti :) (med mint-tabletter)

en annan goodie sak som hände idag var att vi fick vårt paket(sambeställde med agnesa o alma) från ellos och är skitnöjd över skorna och tischan!! skorna är kärlek.

hejdå! nu blir det choklad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0