friluftsdagen..

hejhej

idag var det då friluftsdag och vi körde bowling på förmiddagen och simning på eftermiddagen.. och bowlingen gick åt helvete :o trodde att jag skulle vara okej på det men jag var skiiiiiiiiiiiiiiiitdålig :O på andra serien hade jag bara 87 poäng .. ohh så störigt det är i och med att vi sa att den som förlorade var tvungen att skrika "i'm a whale" i badhuset och sedan hoppa ner i vattnet.. men efter ett tag på bowlingen gav jag upp så agnesa och alma, the pros, körde åt mig hohoo så tillslut lyckades jag samla ihop 146 poäng :'(

efteråt käkade vi thaibox som jag inte ens tycker om så mycket men orkade inte bry mig så vi åt där.. helt okej :P efter det körde vi 200 längder sen hoppade jag då mitt im a whale hopp, sen lekte vi bara en massa. vi såg en pedofil!1


at the badhus

Kommentarer
Postat av: Helena

hur såg han/hon ut? och vad hände?!

2009-03-03 @ 21:37:50
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betts

han var en stor fet middleage man som satt på läktaren med en ca 20-25 årig utländsk tjej, de stod o snackade sjukt länge men vi observerade, sen så skulle hon gå för att lära sig "dyka"... men det klarade hon inte o han skrek till henne på engelska eller något och försökte lära henne dyka.. lycka till när han sitter på läktaren hela tiden.. sen till slut.. the kissed >.< and then helt plötsligt tog han fram en kamera och fottade henne .. . . .

2009-03-04 @ 17:48:08
Postat av: Helena

ehh ok... helmysko. Fast det kanske var en utländsk tack-för-idag-kiss?

2009-03-05 @ 09:20:22
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0