watermelon falling down

idag har jag gjort en massa soft stuff.. först vaknade jag och åt frukost och sen blev det datorn några timmar, sen bestämde jag och syrran oss för att gå till city gross för att köpa badminton eller tennis rack! och det gjorde vi också så nu har jag dekorerat mitt rack hohoo. sen gick vi hem och både morsan o syrran sov eftermiddag medan jag var på datorn eller spelade ds. sen så gick vi över till min mormor med mat eftersom att min morbror x 2 och moster x 2 (?) har åkt på semester och morsan får laga mat till henne ibland. sen kom vi hem och jag duschade.... efter det skulle jag käka vattenmelon och precis efter att ha valt en mega bit och skulle lyfta tallriken för att gå mot mitt rum så flög vattenmelonsbiten av tallriken och in under soffan!!!!!!! HATAR när sånt händer. blev skitsur på all otur och klumpighet(?).. ohhhhhhhh händer alltid mig :(

Kommentarer
Postat av: betty

poor betty

/Helena

2009-06-21 @ 12:09:52
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0