de senaste dagarna...


syrran kom hem


det var/är grått väder :/


jag har börjat använda denna.


jag och syrran åt sushi till middag ikväll .


och detta åt vi igår.. dock inte  till middag .

vet ni vad jag kom att tänka på innan? jag har de senaste dagarna haft lite ångest över att lämna min klass, förut, typ i april eller något, ville jag ALDRIG lämna min underbara klass. men  för några veckor sen ville jag ingenting annat hellre än just det och de senaste dagarna ändrades mina känslor igen och jag tyckte att det kommer att bli sorgligt och att jag kommer sakna min klass. men idag, när jag missade klassens dag så kände jag att det var skitsynd att jag gjorde det, för jag ville verkligen gå dit. och känslorna om att jag kommer att sakna min klass stärktes igen. MEN sen fick jag höra om våra lärare och deras spydiga kommentarer och JAG KÄNNER JUST NU ATT JAG INTE VILL NÅGOT MER GÄRNA ÄN ATT SLUTA NIAN OCH ATT LÄMNA ÄTTEKULLASKOLAN . jag älskar min klass, men hade någon frågat mig nu om jag ville gå min gymnasielinje med samma klass i ytterligare tre år hade jag sagt nej direkt. det är nog tids nog att vi säger hejdå tycker jag. och lärarna.. dem vill jag inte se mer!!

(och ja, jag hoppas ni blir "blyförkylda" !!!!!! ingenting riktat till min klass)

grr bara för att man skrev det kommer jag säkert bli utmobbad totalt i gymnasiet!! haha och kommer jag att sakna min klass -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0