dag hos halvsyskon

hejhej!

idag har hela min dag spenderats hos mina halvsyskon vid adolfsberg :) det var skitkul och god middag men blev trött mot slutet hehe. hmm nu hade jag bara tänkt gå och spela ds för hela "slanten" lol men tänkte bara skriva ett snabbt inlägg hehe. hittade ett spel som heter personal trainer : cooking där det finns en massa recept från alla hörn i världen! så häftigt! jag och syrran planerar att göra yakitori (skewered chicken) någon dag! gott!

imorgon tror vi att det är fint väder så vi ska ner till stranden med kusinerna!

skönt med sommarlov!

finns över 200 recept och en massa videos där de t.ex.visar hur man rengör/skär squid hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0