början av sommaren är alltid busy..

Nu kom jag på en massa saker som kommer att hända de kommande dagarna:

Lördag: hem till lotta och jobba på avslutningsvideon, för er som inte vet så ska jag och lotta göra en avslutningsvideo lagom till vår avslutningsmiddag. den ska väl innehålla bilder och videor.

Söndag: köpa det sista jag behöver till avslutningsmiddagen.

Måndag: gå till skolan och städa ur mitt äckliga skåp + få tillbaka 40 kr för nyckeln till skåpet! tjuhuu! sen blir det hem och fixa sig och sedan tillbaka till skolans matsal för att ha avslutningsmiddag med alla nior + lärare.

tisdag: Skolavslutning!!! gråta tårar för att agnesa redan åkt och alma o lotta åker i veckan! :(
på kvällen blir det avslutningsmiddag med släkten.. err det där blev fel formulering men vi ska ha en liten fest iaf :P sen på kvällen ska jag på bio med jenny, camilla och syrran!

men sen.......




sen är det 10 veckor att slappa sig igenom. vilket är lite tråkigt men det skadar aldrig!



Kommentarer
Postat av: Helena

yay vi ska ha kul på din skolavslutningsfest!

2009-06-13 @ 00:30:04
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0