städat

hej!

igår var jag och camilla i ikea och köpte möbler. det som var dåligt var att mer än hälften av alla möbler måste hämtas upp på ett varuutlämningsställe.. vilket vi tyckte var för jobbigt så vi letade endast efter varor som man kan plocka själva i ta-själva-lagret. som tur är (?) så är det bara för att de bygger om! iallafall köpte jag ett litet svartbrunt bord som inte är så stort men passar in i rummet mycket, två cerisa mattor, en golvlampa, en liten strykbräda och en grej som man ska hänga i klädställningen jag ska köpa på lördag (den var tillfälligt slut).


en liten bild:


här ser ni även det nya golvet (som btw är jättemjukt.. vi får vara så försiktiga med att flytta möbler annars blir det hack i plastgolvet.. redan hunnit bli flera :( )

jag hann inte ta så många fler bilder för kameran dog :/ men snart kommer kanske fler bilder.




Kommentarer
Postat av: Helena

Så fint med bordet!

2009-07-30 @ 21:52:56
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0