soft dag + god mat

hej!♥

idag så var som sagt jag, morsan o syrran i tornby där det finns ett shoppingcenter och så. lite mindre än väla är det. vi var nog inte riktigt vakna eller på humör för jag hade ingen lust att shoppa eller att testa kläder. dock köpte jag två rengöringskrämer från loreal, en blus från lindex och ett halsband. sen åkte vi hem och jag hoppade in i duschen så fort vi kom hem för jag kände mig riktigt äcklig hehe. och framåt kvällen blev jag såååååå hungrig men väntade på att maten skulle bli färdig, det var jakob som lagade mat idag och det var jättegott! surstek o potatis med ruccolasallad o lite annat. gott o mättande.  kändes behövligt efter flera veckor med BARA asiatisk mat. ush nu ska jag äta västerländskt framöver.

något annat, börjar sakna mina vänner rätt mycket nu.. men snart kommer de hem så det blir bra ändå. har ju snackat med lotta på mail en massa o det verkar som om hon har det jättekul iallafall o agnesa har också hört av sig på msn o så. dock har jag bara hört från alma en gång då hon skrev att hon var framme i jajce.

nej nu ska jag gå o ta lite foton med kameran.

ni får ha det bra! picspam väntar så fort jag kommer hem till hbg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0