presents from the USA

Lotta som kom hem från USA i tisdags hade med sig alla sorters souvenirer. och de hon gav mig tänkte jag blogga lite om hihi.



från övre rad vänster och ner:
söta hello kitty plåster - kommer aldrig vilja använda dem ju!!
skittles!!!
två armband där det står "unity peace" och "nap - not a problem" på.
chips ahoy mini cookies
något godis som heter wazoo
iste i pulverform som man löser i vatten och en annan candy bar
PUNK'D märke och en permanent marker!



en tvål som luktar jättefräscht!
två mentos gum.
läppglans från victoria's secret!! (kolla så fint mönster)


pop tarts!
scrap book stuff i form av asiatisk mat! så himla häftigt!!!!! dem är verkligen detaljrika och söta!!


och så här ser tydligen pop tartsen ut.. ser yummy ut! har bara hört talas om pop tarts och jag har alltid trott att det var glass.

iallafall så är det så roliga och personliga presenter!! både jag och syrran tycker att det är roligt att få en taste of america (bokstavligt talat hehe) och det är utan tvekan de bästa souvenirerna jag någonsin fått!!!!! IM LOVIN IT (och jag längtar tills jag får returna the favor.. då får hon en smak av japan!)

Kommentarer
Postat av: Loddi

Aww. Bara glad att du gillar det :D Vill ha lite feedback sen vad du tyckte om "maten" lol ahaha.

2009-07-20 @ 10:33:32
Postat av: betty

hihi yee tänkte göra reviews kanske!

2009-07-20 @ 14:19:35
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0