nu blir det ändring!

hejhej!

nu blir det ändring hemma hos oss! iallafall i mitt och syrrans rum (läs: mitt)! har länge velat renovera det rummet men nu blir det på riktigt. det ska målas om på väggarna (den hemska tapeten ska ner!!), nya möbler ska vi köpa och så blir det att vi flyttar om lite i rummet. ska bli fint hoppas jag! idag städade vi ur vårt gamla skrivbord så det är helt tomt nu :P och på fredag ska vi nog gå o köpa färg. vilken färg tycker ni att vi ska välja??

något annat jag ska spendera mina sommardagar med är att åka till något sommarland i Sverige och sen vill jag lära mig knyta min skor såhär:






rätt häftigt :) jag vill lära mig Hidden knot och riding bow.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Himmelsblått hade varit nice!! Btw. jag kommer över nästa vecka ^^

2009-07-09 @ 14:37:09
Postat av: Helena

jag tycker brunt med rosa detaljer

lattice och checkerboard ser coolt ut men verkar kompliserat...

2009-07-09 @ 23:08:17
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0