festivalen

igår var jag ute med camilla på festivalen nästan hela natten, vid tolv tiden drog vi till Max och köpte pommes för att sedan dra oss hemåt till camilla. väl där bestämde vi oss för att kolla på mcdull-dvds och käka pommes. efter några timmar blev det läggdags och vi sov ända till ett-tiden hehe.. då ringde syrran och sa att hon, Anna och Iris skulle ut till festivalen för att käka och vi bestämde oss för att joina dem. det var rent ut sagt skit-väder efter en timme eller något och det var inte trevligt att gå i blåsten och regnet. jag såg dessutom ett festival-stånd där de sålde solglasögon, hattar, halsband etc blåsas sönder.. eller ja dera solglasögon trillade ner på marken och hattar och sjalar flög iväg över vägen.. :/

detta har jag hunnit äta på festivalen hittills: en munk med choklad och daimkulor, en kafta(?)rulle vilket är typ en kryddigare variant av kebab i en rulle med örter osv, en meter (?) surt godis, en mellan-pommes, en nachostallrik med ostsås (yum) och det var nog allt :) ikväll vill jag äta kebab..tror jag.

nu måste jag dra.............gah får hoppas på fint väder ikväll annars sjunker mitt humör till NOLL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0