agnesa

Hejhej!!

nu har min kära vän Agnesa kommit hem efter tre veckor av sol och bad i Turkiet och Kosovo! snacka om att hon är brun!! helt sjukt. iallafall så var jag hos henne en stund o lämnade lite saker som hennes betyg och bilder osv.
hehe iallafall så åker hon snart igen, denna gång är hon dock bara borta fem dagar.

nu har jag och syrran lyckats få ner två väggars tapet. vet inte varför det tar en så lång tid för oss.. antingen är vi mycket långsamma (vilket jag inte tycker) eller så är tapeten extra svår att få ner haha..

sen var vi i city gross o köpte chips o annat gott! t.ex. cappucino med toblerone smak!!! dock inte några toblerone bitar som det skulle finnas!!!!!!!

nu blir det tv.

Kommentarer
Postat av: Nessi

Jag gillar rubriken, !!!!!!!!

2009-07-12 @ 00:25:09
URL: http://agnesalh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0