16 and pregnant

Igårkväll satt jag och kollade på mtvs serie "16 and pregnant" online (tror inte den går på tv i sverige än). och måste säga att dem är jättebra!! mycket bättre än den danska/norska/svenska serien om unga mödrar som går på kanal fem. Den här handlar om ett nytt par eller mamma i varje episod och den följer deras tid från att de är gravida tills de har fött och bebisen är några veckor gamla. Avsnitt två som jag kollade på igår var rätt sorglig för hon var en ensam mamma för att hon hade bestämt sig för att hålla barnets pappa borta från hela graviditeten osv..och så fick hon klara av allting själv, hon hade ju en familj som hjälpte henne osv men herregud hennes mamma var helt taskig och elak tyckte jag. Se den!

här är länken till avsnitten: http://www.mtv.com/ontv/dyn/16_and_pregnant/series.jhtml

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag satt också och kollade på den igår.

Det var faktiskt riktigt sorgligt :( Men bra :)

Vet inte vad jag själv hade gjort om jag hade fått reda på att jag var gravid när jag var 16 dock :S

2009-07-23 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0