tiden går snabbt

så snabbt tiden går, klockan är redan tio och vad har jag hunnit göra idag? ingenting. eller jag läste lite ur "stolthet och fördom" men jag ligger fortfarande långt bak.. åh, måste lusläsa den de kommande dagarna. bara tanken av skolan får mig att känna ångest, men samtidigt längtar jag litegranna, ni vet den känslan av att ha någonting att göra om dagarna.. eller nej det är inte riktigt så.. man längtar bara till första dagen för då får man se alla sina klasskamrater och deras förändringar. Om de nu förändrats mycket det vill säga.

på tal om inget - gud vad våra grannar håller på o bankar hela tiden. i flera år har man hört borrar, hammare eller andra ljud som låter som om någon renoverar/bygger något. I FLERA ÅR! hur mycket ska de renovera, och vet de inte att man inte får ha i gång maskiner eller dylikt efter klockan åtta (eller tio)?? hemskt störiga är dem :/ 

hoohoh ser ni vilken kärring jag är?!

på tal om inget igen! snart är det min födelsedag!! hhoho, jag vill äta smörgåstårta då!! en med 12 bitar, HAHA jepp så får vi fyra bitar var, yeyeyeye girig som man är !

i födelsedagspresent önskar jag mig en sån här:


err.. bollen alltså, inte kvinnan o.o valde den bild den för att bilder med endast bollen såg ut som om de var något perverst redskap hohohohoohohooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0