sjuk..

oh, nu har jag lyckats bli jätteförkyld!!! vet inte hur många gånger jag stack ut från lektionerna idag för att gå och snyta mig.. ska nu dricka te, käka apelsin och sånt. men ska inte till skolan imorgon för tänkte spendera en dag för att bli helt frisk ( dessutom vill jag inte smitta alla andra, skadeglädje till en viss gräns xD) och sen får jag inte bli mer sjuk till alla prov som kommer. imorgon är det dessutom inget jätteviktigt ämne där vi behöver gå igenom någonting!

så nu ska jag ta en kopp te, käka saltapinnar och kolla på någon film kanske. sen måste jag plugga, vi gick igenom lite svenska nationella prov idag, och det är inte lätt kan jag säga! min panik är nog tillbaka..



en liten msnbild på mig och lotta! det som hänger från min mun är såna långa plaströr med lakritspulver inuti.. typ  som ättekullaskolans craze nu?

Kommentarer
Postat av: Helena

Gott nytt år!

2009-01-26 @ 17:29:27
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0