mi primo

herro!

idag har jag haft fullt upp, vaknade vid elva tiden och fick veta att morsans väninna skulle komma hit för middag och så skulle ju camilla också komma hit ;) så jag städade lite sen sprang jag till runristargatan där camilla väntade hehe. vi gick självklart till bk för att käka lite höhö. efter det gick vi hem till mig, vi lekte med pixie, kollade på film och käkade!

imorgon ska jag på kinesiska festen och det kommer väl bli kul, lägger upp bilder och sånt!


här kommer lite bilder från igår då vi (jag, lotta och agnesa) stack på bio. vi såg the curious case of benjamins buttons och den var sjukt bra! den var så bra och sorglig i slutet att till och med män grät, ja.. bokstavligt talat (de som satt bredvid oss grät..).









Kommentarer
Postat av: Helena

ooohhh... då kanske jag inte ska se den med Jakob då, han kanske skulle känna sig generad

2009-02-01 @ 00:47:29
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Lotta

åh. du har ändrat lite i bloggen. Snyggt :)

2009-02-01 @ 10:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0