inte varje dag man trillar ..

okej idag cyklade jag och syrran ner till råås bibliotek för att syrran ville låna några böcker, jag hängde med för att det är kul att cykla, and believe me i need it. iallafall så snöade det lite igårkväll som kanske några av er märkte och imorse hade en del blivit is. skitsamma tänkte vi och cyklade iväg ändå.. sedan precis vid en svängning kör jag in på hals is och jag vill cykla ur den isen.. men då viker cykelhjulet och jag trillar. hahaha, ajjjj ont som fan! fick en stor bula ch blåmärken.. men som jag sa till syrran.....av någon anledning gillar jag att vara lite skadad.. okej hur creepy det än låter så är jag inte en person som skadar mig själv medvetet..

anyway, efter bibblan cyklade vi till maxi och där inhandlades en massa onyttigheter som chips, godis, choklad, vittttttt bröd osv.

imorgon börjar skolan och det är hemskt men man längtar ändå litegranna..


syrran och den gamla goa cykeln hoho


foooood


snööö


isen jag halkade på :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0