cleaned her home, tomorrow hell again.

hey everybootie!

*happy chinese new year*


idag så har jag städat pixies lilla hem, mycket fräschare nu! just nu ligger hon och sover men snart vaknar hon nog och då ska jag leka med henne....

såg dessutom filmen "the duchess" innan, den var jättebra! av någon anledning (inte en konstig sådan) så gillar jag historiska filmer(?) som har med kvinnor att göra. nu ska jag se "changeling" som enligt mina klasskamrater var bra och seven pounds med will smith som min vän alma tyckte var bra!

imorgon är det som sagt skola igen, herrrrregud så snabbt helgerna går och så här ser det ut för min del de kommande veckorna:

29/1 - no prov om arv & utveckling samt genteknik
30/1 - so prov om första världskriget

3/2 - svenska nationellt prov
5/2 - svenska nationellt prov

10/2 - matteprov
13/2 - svenska litteratur arbete klart, det innebär ett skriftligt arbete + en redovisning
please take note, den 13/2 är fredagen den trettonde.....

life is hell.

Kommentarer
Postat av: Helena

ja det är ganska mycket att göra men du klarar det nog. Ganbatte!

2009-01-26 @ 17:28:10
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0