"aisu kurimu"

hej hej

idag har jag slappat nästan hela dagen, först var vi och hälsade på mina kusiner som bor i vårt område, vi skulle ge deras barn julklapparna vi köpt till dem. det var jättekul och dem var så söta så :) sen efter det och en viss persons magont gick vi till city gross. där handlade vi bland annat chips med den "nya" smaken salt & vinegar, och den var iinte så god.. väldigt sur men ändå ätbar höhöh. efter att ha käkat en del framför datorn förflyttade jag mig till sängen.  där låg jag i flera timmar (i samma position) och kollade på the hills, detective conan och whitney ports nya serie the city. the city är grymt bra och whitney är så mycket bättre än lauren tycker jag!

nu har jag nyss duschat och ska äta lite ice cream, samt läsa lite -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0