underbart väder

hejhej!

idag har det varit jättefint väder ute!! blå himmel och sol, trots snön!! så jag och lotta passade på och gick en ganska lång runda :) sen gick vi hem till henne och åt kladdkaka :D yeey! efter det kom jag hem och hjälpte mamma med såna kinesiska bakelser typ :P shall be yummy!! sen så har jag rengjort mitt ansikte med en massa krämer och dylikt för jag vill ha reeeeeeeeeeeeeeeeen hud!!!!!!!!!!!!! gah!! nu hade jag tänkt  käka för jag är grymt hungrig..

så himla onödig fakta men here comes something else:



+



will be mine soon ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Var kan man köpa skorna? de såg snygga ut ^^

2009-02-17 @ 18:00:55
Postat av: betts

Anna: på ellos :D sale nu också:D

2009-02-17 @ 18:33:24
Postat av: AgnesaLH

Lovely, såå mother fucking lovely!! Ba vänta tills tichan kmr, den kommer sitta GGR-läckert på dig. Raaaooowwrrr.

2009-02-17 @ 19:38:20
URL: http://agnesalh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0