pictures

jag har en massa foton!
typ redan anvant 4 gb, borjat pa ett 1gb och kopt ett till 4 gb...

videor har jag ocksa, min ipod nano e hur smidig som helst nar jag ska smygfilma i butiker hohoooh.

men.

jag kan inte lagga in dem till dessa datorerna har, vet inte varfor men jag tror inte jag vill lagga upp bilder nu heller for det blir storigt att sortera bort bilder jag redan lagt upp nar jag ar hemma i sverige och ska blogga!

men tro mig jag kommer blogga sonder andra eller tredje dagen jag ar hemma!
da kan ni talta i min blogg for jag ska blogga!!!1

ni anar inte sa sugen jag ar pa att blogga med mina bilder hehe.

sa om ni inte forstar vad jag menar med t.ex. matratter i mina inlagg kan ni googla salange eller vanta pa mina bilder dar jag skriver vad det ar pa bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0