concrete jungle

måndagen är över! wuhuw, måndagar är inte SÅ jobbiga ändå. det är väl fredagar som är värst. man är så nära helg men ändå har man x antal timmar kvar av skola -.-

nu har jag påbörjat en "diet" som innebär bättre kost (kommer ju gå crazy med mat i Tokyo). Så nu innan vi åker ska jag försöka vara lite nyttig.

gah måste gnaga på frukt när jag är sugen på snacks..


anyway. idag har jag tjänat pengar för första gången i mitt liv (tror jag)!!! ah jag vet dock inte om det är olagligt... men jag sålde iallafall anteckningar till ett proverb-"prov" vi ska ha imorgon. det var inga personliga-åsikters-anteckningar utan ren fakta som man skulle träna på (de flesta hade inte skrivit upp det under lektionen och försökte ändå snylta från mig .. men jag sålde det för 10 kr styck.. tjänade ca 60 kr!!)

ja....är trött på att folk kommer fram till mig och är snäll så fort de vill ha något av mig (anteckningar, svar och sånt). så varför inte benefit out of it?

MONEEY!

Kommentarer
Postat av: alma

så smart! ja kan tänka mig att M har frågat. ahhahaha!

2009-12-07 @ 18:36:13
URL: http://aalmicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0