beauty is in the eye of the beholder

IDAG:

idrott&hälsa film om kondition och kost. Fan hemskt när man ser dem i filmen visa en bild på en tallrik hos en tjej som "har ett stillasittande jobb och tränar aerobics en gång i veckan"... två/tre potatisar, två såna små fiskpinnar och skitlite sallad.... äeh.. lite dåligt samvete. Men sen var det lunch efter det och ångesten försvann lika snabbt som jag åt upp my food!

fick reda på matten idag att matte D är det enda som kommer gå på mina individuella val!! matte C tar inte på dem poängen enligt honom! YEEY nu har jag 100 poäng kvar som jag kan disponera på vilket ämne jag vill :D


på bussen hem var det ovanligt fullt och fick stå upp nästan hela tiden. hatar verkligen såna surkärringar som pratar alldeles för högt om sitt privata liv. dessutom har dem dålig andedräkt.... iuuu, och så ska dem ta så stor plats !? så fort dem kom in i bussen "AMEEEEEEn aktaaa pååååå eeeeer, häääär ska jag sitttaaa" (hon hade rullator...) men med den rullatorn kunde hon till och med krascha in i någons ben när hon skulle av och skrika "AMEN herregud...TSK" och lyfta rullatorn typ... oh -.- sen "viskade" dem två kärringarna om någon ex-man som jobbat med olagliga saker för att sedan ta livet av sig yadi yada något om thailand.

fyfan för fulla bussar.

nu ska jag iallafall plugga lite.. omg vilket liv :'(

har ni kollat på julkalendern?
blir bara sämre och sämre för varje år..  pensionärade superhjältar som bor på ett åldersdomshem där det är julafton varje dag....OMG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0