väla

The ugly truth var så bra!! riktigt rolig fastän man trodde att den skulle vara som alla andra förutsägbara filmer. ok, den var förutsägbar men så himla rolig och jag vet inte om det var för att publiken var extra torra igårkväll men fyfan vad mycket skratt :O se den!

idag ska jag med mamma till väla för att kolla i Ikea och elgiganten för saker, orkar egentligen inte men skitsamma. ska dock inte slösa några pengar för jag måste börja spara pengar.

iallafall längtar jag tills jag får mitt electron kort, jag vet den sista ungdomen i sverige som inte har visa kort typ men jaaaaaaevlar vad jag ska beställa saker från nätet då. gyah!!!1

btw, jag vaknade 8:30 idag!! dock låg jag kvar i sängen en timme extra hehe.


Kommentarer
Postat av: Helena

oooh är det för min födelsedagspresent hehe

2009-08-12 @ 13:13:43
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Nessi

Fech, jag vaknade 11.30. -.-

2009-08-12 @ 13:57:21
URL: http://agnesalh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, jag skaffade också mitt kort när jag började på gymnasiet ^^ så du behöver inte känna så :D

2009-08-12 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0