sovmorgon

idag börjar vi klockan 11.. jätteskönt men pga att jag måste åka buss ut så går jag upp en och en halvtimme tidigare :( iallafall så ska vi bara lyssna på mer information idag och sen blir det en skattjakt över hela helsingborg som 2:orna har satt ihop.. så himla tråkigt med skattjakt som dem kallar det för det är tydligen som en tipsrunda med frågor om helsingborg :/ och vem tror att 2:orna kommer göra det lätt?? När 2:orna o 3:orna kom tillbaka till skolan i fredags var det någon som skrek "the bitches are back"... scary >.< när jag blir tvåa eller trea ska jag vara snäll mot ettorna haha.


imorgon blir det alltså läger men jag är rätt orolig, dock ska det väl bli kul men är lite orolig för kan vara säker på att flera kommer skolka och inte gå.. tänker nu på de i min grupp (vi har blivit indelade i grupper för att spela in en film.. WTF).

ne nu måste jag dra :) ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

LOL, the bithces are back? Jag trodde sånt bara sades i filmer hahhaa, låter ju bara löjligt.

2009-08-24 @ 10:59:26
Postat av: betty

haha ellerhur, känns så omoget också o.O

2009-08-24 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0