meddelande från - 93

Kom hem från lägret idag och ska sammanfatta lägret lite kort hehe, det började med en lååång bussresa dit och sen vandring till lägret med tung packning. men shit vilket vackert ställe !! så fort jag såg den stora sjön som lägret låg vid gick mitt humör uppåt haha. på vägen till lägret såg vi också en död orm.. den var rätt liten men tydligen finns det ormar där .. lägerstället var urgammalt och allting var jättefult inrett typ olika stolar överallt och fanns inte många glas heller hehe. väl där käkade vi lunch och det blev pyttipanna o kalla köttbullar. sen skulle vi då välja rum och jag sov med Momna i ett rum med bara två sängar .. helt okej rum. därefteråt skulle vi börja spela in vår kortfilm... så himla jobbigt projekt men så jävla kul det var. först fick vi tjejer vänta så länge på killarna i vår grupp bara för att de snackade en massa skit om någon annan >.< haha men sen var det riktigt kul när vi spelade in och den första scenen fick vi filma om typ 10 gånger XD Sen redigerade jag och Emina filmen och den blev helt okej, rätt dålig story men ändå bra inspelat. Till middag fick vi makaroner och köttbullar........ inte gott. Efter middagen så fick vi göra vad vi ville och några spelade kort, några var ute och gick och vissa killar >.< rökte vattenpipa.. märker verkligen att gymnasiet är mycket friare för lärarna säger inte till när dem ser några röka och det är både bra och dåligt. men gymnasiet är bra för allting är upp till sig själv t.ex. så slapp vi gå promenad idag ( som de egentligen planerat in ) men det blev inte av för att ingen ville.

jaja jag vet inte vad jag snackar om för jag är så himla trött!!!

just det, måste förklara rubriken också.. jo det var så att Momna som jag delade rum med såg att det stod på hennes säng "**** var här 21/9 - 93!" så sängarna måste ha varit rätt gamla.... och ingen, förutom elever, städar där.. alla täcken och sånt bäddar man bara om lagom till nya klasser.

(**** = något namn jag inte kommer ihåg haha)


en bild på en del av sjön och en å (?)

Kommentarer
Postat av: Helena

ja så är det väl på gymnasiet, men du får se på fri sen när du börjar universitet. ahh jag fattar inte att du går på gymnasiet nu! Du har blivit så stor!

2009-08-27 @ 10:44:08
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Emina

hahah du skrev inget om cp delen i filmen (den med getto) :P:D

2009-09-11 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0