måndag

hello~

idag så har jag egentligen inte gjort speciellt mycket, skulle egentligen hjälpa mamma med att hämta hennes anka som hon köpt (en död.. och grillad) hos hennes vän men tydligen blev det inte av.. och jag som inte visste utan trodde vi skulle åka vid förmiddagen (två-tiden) men men iallafall så flyttade vi in den tunga garderoben in till mitt rum.. jobbigt! men vi lyckades och nu kan man säga att rummet är klart.. är väldigt nöjd och nu kan jag bjuda in gäster utan att skämmas för rummet .. hehe.

vid fyra tiden gick jag till city gross för att köpa chips, har en sån deppig och vill-bara-vara-hemma-dag idag men var tvungen att köpa lite chips till det hehe, sen kollade jag på ice age 3 och den var sådär.. kan ha berott på kvalitén hehe, igårkväll såg jag transformers och den var så bra!!!! måste se tvåan på bio innan den slutar gå.

förresten läste jag äntligen ut harry potter och halvblodsprinsen igår.. efter rätt lång tid hehe. men boken är iallafall jättebra och inte lik de förra. väldigt mycket romantik i den iallafall och vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.. hm iallafall så hoppas jag att filmen är bra, vet dock inte om jag vill se den på bio eller inte :P


Kommentarer
Postat av: Helena

Filmen var väl bara sådär men rätt lång så kanske värd bio ändå. mmm anka är så gott!

2009-08-03 @ 22:13:31
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0