hemma

Nu är jag hemma efter en/två dagar i Linköping, resan upp dit själv gick hur bra som helst förutom att jag fick gå upp så himla tidigt >.< men det var inga extra byten eller problem som uppstod. väl i linköping har jag bara slappat i syrrans o jakobs lägenhet, vi packade syrrans grejer, åt mat och kollade lite på film :) sen blev det hemåt igen och vi hade hur många väskor som helst!!!!! men det gick ändå bra :)

borta bra men hemma är absolut allra bäst!!!! mår så bra hemma gahh >.< 


imorgon är det tidig skola för min del - 08:10 börjar vi... vilket betyder tidig buss, men det finns något skönt med det med :) gillar ensamma bussresor på morgonar hehe

nu ska jag hitta något att äta!

Kommentarer
Postat av: Helena

tack för att du hjälpte till Betty!

2009-08-31 @ 15:22:41
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0