en hycklare

det är vad jag är, jag var nämligen på stranden idag .. haha! men det var mycket roligare med vännerna! min rädsla för maneter försvann och jag höll i dem och splashade dem mot bryggans stenvägg/kant! yehuu och imorgon ska vi dit igen, denna gång bara jag och lotta :)

sedan klockan fem gick vi och hämtade gratisbiljetterna till the ugly truth, det är förhandsvisningen vi ska se! tjuuhu det lönar sig att vara medlem i SF:s bioklubb. jag har dessutom flera poäng som jag kan byta till premier, dvs biljetter eller ätbara grejer.


Kommentarer
Postat av: Helena

vad elakt mot maneterna!

2009-08-06 @ 22:08:53
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: bettan

helena: HAHAHHA EXAKT!

2009-08-06 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0