onsdag !

hej!

idag så hade vi en riktigt rejäl sovmorgon till 11:20 eftersom att halva klassen skulle ha svenska muntliga np :D så skönt det var att få sova ut, men imorgon så börjar  vi 8:00 -- så segt!

idag så lagade vi inte heller mat på hemkunskapen utan vi hade teori arbete om bostadsrätt och hyresrätt och vad man ska tänka på när man ska leta efter nytt boende. det var helt ok :)

sen när jag kom hem dammsög jag hela hemmet, städade mitt rum och sen satt jag mig och kollade på episode 1 av mom's life. tydligen en ny anime på crunchyroll, den var skitsöt och det var bra kvalité!


checka in @ crunchyroll.com :D

nu måste jag plugga på ett arbete om broar :/

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men va bra att ni får lära er sånt i hemkunskapen! Kanske inte så kul att plugga men jäkligt bra att ha när man blir äldre, tro mig :)

2009-04-01 @ 20:25:28
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0