ny design = nya krafter

Vad tycks?

gillar mina teddybear-ears :)



Ny design ger verkligen en boost och man vill blogga mer! och så ska det bli. inte tråkigt skit om mina dagar utan mer bilder and so on.. man blir tydligen inte något i denna stora bloggvärld utan bilder (folk fastnar för det yttre och stannar för det inre sedan?) hmm okej inte för att jag vill bli så känd i bloggvärlden, finner många nackdelar i det (som t.ex. att jag hade skämts för mina fellow students och lärare...varför vet jag inte) men det skulle inte skada att tjäna upp till 150 000 :- i månaden tack vare sin blogg!!!!!

00:20: och så var vi inne på lovets sista dag... sorgligt men man saknar att ha något att göra om dagarna..något nyttigt, inget träffa kompisarna för att "hänga". vet inte varför men jag gillar inte det så mycket. även om promenader också är en slags hänga så gillar jag när vännerna säger något "konkret" att göra.. "hänger du med ut för att gå lite?" "hänger du med ut och tar en glass?"  okej, tänkte bara poängtera att jag inte gillar promenader heller.. men okej, gillar dem lite mer under våren/sommaren.

ahh meningslöst~

/beddan

Kommentarer
Postat av: helena

snygg banner! gillar hunden

2009-04-13 @ 12:26:45
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0