måste/klippa/mig/asap



känner mig skitlat och skitfet. två känslor som ofta är på besök. dessutom stör jag mig så jävla mycket på mitt hååår. så tjockt och långt :O måste klippa mig snart : ) nu ska jag plugga vidare.

vet ni ? önskade att jag var kändis på youtube hööhöööhöh. ni vet, ladda upp videos på sig själv när man gör absolut zero.
en annan sak, undrar hur mycket skolan hade tänk att ge oss i fickpengar till Auschwitz, och till er som tror att skolan är så generösa att de tar pengar ur egen ficka för att barnen ska ha kul.. yee think again för de pengar som de ska dela ut är de pengar som vi har tjänat ihop genom att gå och knacka dörr i hela jävla området för att be folk köpa... jag tror de kommer att ge ca 150-200 kronor.. dot dot dot kommer jag att tänka då. jag har köpt 5 burkar ..själv, vilket är 250 kronor..
iofs så är jag inte så dum att jag inte förstår varför skolan gjorde på detta viset, det är ju för att det inte ska vara synd om de lite fattigare barnen som inte kommer ha råd till så mycket fickpengar och då gör det faktiskt ont in the heart, pengarproblem som ska hindra folk är det värsta jag vet.. typ alla barn blir helt hyper för att de tänker att de ska åka till liseberg.. men så är det en som säger "nej.. det är lugnt.. jag kan inte då, åk ni.."  heart......breaks........

dramaturgisk kurva.. whut?

kan ni gissa vilken film jag har valt? den som gissar rätt får uno klubba.

Kommentarer
Postat av: felicia

okej ;)

2009-04-19 @ 22:08:52
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: A

en animerad kinese film. :=) kan nt namnet:(

2009-04-19 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0