HAHAHAHAH

hej!

rubriken har inget med min text att göra utan dog av skratt för en stund sen eftersom att mamma...äh ja can't tell yoou!

anyway idag så ska jag baaaaaaaara plugga! endast och bara och inget annat. måste.........måste.......... (T.T)'

om en vecka åker vi till Auschwitz!! vet inte om jag längtar eller inte men jag vet att jag kommer få ont i magen igen.. så jag och morsan ska ut och köpa en massa medecin till mig, växla pengar, köpa en ny resväska(?) . fan.

to do list v.17:

- spanska prov (litet)
- Svenska redovisning samt ett skriftligt arbete
- Nationellt prov i matte
- engelska arbete
- SO - Prov
- Hemkunskapsläxa (matsedeln)

phew... nu är det bara att räkna ner då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0