snabbt inlägg



shit så jobbigt det var att plugga. har varit peppad och pluggat hela veckan. men så tog krafterna slut just ikväll.. känns inte som jag har fått mycket gjort men skitsamma. Det får gå som det går nu, har gjort allt jag kan så :) Imorgon efter skolan ska jag byta om till mjukis kläder som alltid och bara slänga mig på min säng! FINALLY HELG! på lördag blir det sova tills klockan elva och vakna och käka en långsam frukost. Sen på söndag ska jag och mamma på en liten kinesisk fest :) sen på måndag har vi studie dag! kan det bli bättre!? och hela nästa vecka har vi typ en temavecka, om hälsa.... jaa om vi ska föra en matdagbok är det kört. det kommer stå "godis, fem mackor, lite mer godis, tre portioner.." osv..

men nu ska jag gå och borsta tänderna sen blir det mp3:n och min sköna säng!

ni får ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0