MATSPECIALEN!

nu kommer matspecialen om det vi åt på båten haha :d


Det första jag åt på trippen var mikado..typ som pocky :)


Detta åt jag någon dag. det är kyckling, potatisgratäng och en massa sallad :)


första frukosten.. jag vet det ser gross ut HAHA, men det är inte konstigt när man känner tio stycken i ledet efter en som också vill ha .. men det var gott :P


mer frukost


second night... jag gillade potatisgratängen skiiiiiiitmycket och den salladen med krutonger i :D!


andra frukosten :D mycket finare och mycket mer ellerhur? haha


Jag och Jakob(syrrans b-friend) hade dessert battle, eftersom att Syrran fyllde 21 år så skulle vi göra en dessert var, sen skulle hon bestämma vem som vann. OCH kan ni gissa vem? haha jakob........ men den till vänster är min.. om man tittar efter så e den skitful egentligen HHAHA men den var jättefin innan den smälte. och den bestod av ett lager panna cotta, sen jordgubbs sorbet, sen vaniljglass, seeeeen chokladsås och chokladmousse typ :)


sen i Riga så käkade vi på en kinesisk/japansk restaurang:D detta är vad jag käkade,
Lax-sushi, tonfisk-sushi, mussla-sushi och ål - sushi!
Det var skitgott :D!


detta är var vårt bord :)
Jag åt då åtta bitars sushi, mamma åt wokade nudlar med en massa grejer, syrran åt en box med räkor, sashimi(?) och grejer och jakob åt också wokade nudlar typ :) sen beställde vi också friterade räkor.. och vi drack konstiga saker till.. I mean jag drack cappucino cream .. och det till sushi passar inte riktigt ellerhur?


räkorna


mammas.. inte så god faktiskt haha.


sen fikade vi..... morsan åt hennes favourite cake. jag o syrran käkade glass och jakob åt en munk.


sen när jag och mamma åkte tåg hem, typ klockan åtta på kvällen så käkade vi mackor typ :D


ja.. hon fyllde år ju :D så jag och jakob sprutade ner henne med sån skumgrejs som man har på festivalen typ :P ignorera hennes ugly face HAHAH hon är jättecuticle i verkligheten

självklart käkade jag en massa annat shit, typ tax free godis haha :D


SIS and jakobi.

beeeeeeeeeejdå!

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe fina bilder! varför har du bilden då jag är nersprutad?!! och både du och Jakob var vinnare i desserttävlingen så det så!

jag är så sugen på sushi!!

2008-09-03 @ 20:46:57
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

Helena: haha det är en härlig bild :D jag e också sugen på sushi.. lite.. haha :D <3

2008-09-03 @ 21:07:58
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0